نمایه نویسندگان

ا

  • امیر احمدی، یونس راهبردهای تدریس مطلوب در کلاس‌های درس چند پایه: مطالعه‌ای پدیدارشناسانه [دوره 1، شماره 2، 1400]

ت

  • تقی پور، مهسا مروری بر راهبردهای مدیریت و سازماندهی کلاس‌های چندپایۀ مدارس ابتدایی ایران [دوره 1، شماره 2، 1400]

ح

  • حسن پور، معصومه بررسی ارتباط بین اعتیاد به اینترنت و امنیت روانی با بهزیستی روانشناختی دانش آموزان در کلاس های چند پایه و تلفیقی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 85-92]
  • حسن خانی، ابوالقاسم بررسی میزان موفقیت و اثر بخشی برنامه آموزش تلفیقی – فراگیر در استان مرکزی سال تحصیلی 99-1398 [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 51-70]
  • حیدری، مجتبی سخن مدیر مسئول [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 1-6]
  • حیدری، مجتبی مقایسه مهارت های اجتماعی دانش آموزان کم شنوا در مدارس تلفیقی و استثنایی در استان مرکزی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 15-22]
  • حیدری، مجتبی به بهانه انتشار دومین شماره نشریه (سخن مدیر مسئول) [دوره 1، شماره 2، 1400]
  • حیدری، مجتبی اثربخشی راهبردهای مقابله ای بر کاهش اضطراب و افسردگی دانش آموزان دختر کم توان ذهنی [دوره 1، شماره 2، 1400]

خ

  • خادمی، نیما مروری بر راهبردهای مدیریت و سازماندهی کلاس‌های چندپایۀ مدارس ابتدایی ایران [دوره 1، شماره 2، 1400]
  • خان ابادی، هادی مقایسه مهارت های اجتماعی دانش آموزان کم شنوا در مدارس تلفیقی و استثنایی در استان مرکزی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 15-22]
  • خدادادی سنگتراشانی، سید عابدین ارائه راهبردهای توسعه خلاقیت و نوآوری در کلاس‌های چند پایه و تلفیقی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 93-101]
  • خرمی، فاطمه پیشرفت تحصیلی دانش آموزان در درس ریاضیات در کلاس چند پایه [دوره 1، شماره 2، 1400]

غ

  • غلامی، سیدصادق پیشرفت تحصیلی دانش آموزان در درس ریاضیات در کلاس چند پایه [دوره 1، شماره 2، 1400]

ق

ک

  • کربلایی حسنی، پریسا مقایسه پیشرفت تحصیلی، خلاقیت و جو روانی_اجتماعی حاکم در کلاس‌های چندپایه و تلفیقی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 40-50]
  • کردلو، محسن پدیدارشناسی تجارب معلمان از آسیب‌های آموزش در کلاس‌های چند پایه روستایی کرمانشاه و راه‌کارهای بهبود کیفیت آموزش در آن‌ها [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 29-39]
  • کردلو، محسن راهبردهای تدریس مطلوب در کلاس‌های درس چند پایه: مطالعه‌ای پدیدارشناسانه [دوره 1، شماره 2، 1400]
  • کشوری حمید، داود مقایسه مهارت های اجتماعی دانش آموزان کم شنوا در مدارس تلفیقی و استثنایی در استان مرکزی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 15-22]

م

  • محمدجانی، ابراهیم مروری بر راهبردهای مدیریت و سازماندهی کلاس‌های چندپایۀ مدارس ابتدایی ایران [دوره 1، شماره 2، 1400]
  • محمدی، محمد اثربخشی راهبردهای مقابله ای بر کاهش اضطراب و افسردگی دانش آموزان دختر کم توان ذهنی [دوره 1، شماره 2، 1400]
  • محمدی جلالی، مجتبی مقایسه مهارت های اجتماعی دانش آموزان کم شنوا در مدارس تلفیقی و استثنایی در استان مرکزی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 15-22]
  • محمدی جلالی فراهانی، مجتبی اثربخشی راهبردهای مقابله ای بر کاهش اضطراب و افسردگی دانش آموزان دختر کم توان ذهنی [دوره 1، شماره 2، 1400]
  • مرادی، امیر پدیدارشناسی تجارب معلمان از آسیب‌های آموزش در کلاس‌های چند پایه روستایی کرمانشاه و راه‌کارهای بهبود کیفیت آموزش در آن‌ها [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 29-39]
  • مرادی، امیر راهبردهای تدریس مطلوب در کلاس‌های درس چند پایه: مطالعه‌ای پدیدارشناسانه [دوره 1، شماره 2، 1400]
  • میرزایی، مهدی بررسی چالش ها و راهکارهای عملی بهبود مدیریت تخصیص و مصرف بهینه منابع مالی در مدارس ابتدایی چند پایه عشایری غیر کوچ رو آموزش و پرورش منطقه ی موسیان در استان ایلام [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 71-84]
  • میرزایی، مهدی بررسی مقایسه ای اثر بخشی روش های آموزش متقابل و چرخۀ تفکر بر بهبود انگیزش تحصیلی دانش آموزان کلاس های چند پایه منطقه موسیان در استان ایلام [دوره 1، شماره 2، 1400]