ا
-
امیر احمدی، یونس
راهبردهای تدریس مطلوب در کلاسهای درس چند پایه: مطالعهای پدیدارشناسانه [دوره 1، شماره 2، 1400]
ت
-
تقی پور، مهسا
مروری بر راهبردهای مدیریت و سازماندهی کلاسهای چندپایۀ مدارس ابتدایی ایران [دوره 1، شماره 2، 1400]
ح
-
حسن پور، معصومه
بررسی ارتباط بین اعتیاد به اینترنت و امنیت روانی با بهزیستی روانشناختی دانش آموزان در کلاس های چند پایه و تلفیقی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 85-92]
-
حسن خانی، ابوالقاسم
بررسی میزان موفقیت و اثر بخشی برنامه آموزش تلفیقی – فراگیر در استان مرکزی سال تحصیلی 99-1398 [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 51-70]
-
حیدری، مجتبی
سخن مدیر مسئول [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 1-6]
-
حیدری، مجتبی
مقایسه مهارت های اجتماعی دانش آموزان کم شنوا در مدارس تلفیقی و استثنایی در استان مرکزی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 15-22]
-
حیدری، مجتبی
به بهانه انتشار دومین شماره نشریه (سخن مدیر مسئول) [دوره 1، شماره 2، 1400]
-
حیدری، مجتبی
اثربخشی راهبردهای مقابله ای بر کاهش اضطراب و افسردگی دانش آموزان دختر کم توان ذهنی [دوره 1، شماره 2، 1400]
خ
-
خادمی، نیما
مروری بر راهبردهای مدیریت و سازماندهی کلاسهای چندپایۀ مدارس ابتدایی ایران [دوره 1، شماره 2، 1400]
-
خان ابادی، هادی
مقایسه مهارت های اجتماعی دانش آموزان کم شنوا در مدارس تلفیقی و استثنایی در استان مرکزی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 15-22]
-
خدادادی سنگتراشانی، سید عابدین
ارائه راهبردهای توسعه خلاقیت و نوآوری در کلاسهای چند پایه و تلفیقی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 93-101]
-
خرمی، فاطمه
پیشرفت تحصیلی دانش آموزان در درس ریاضیات در کلاس چند پایه [دوره 1، شماره 2، 1400]
غ
-
غلامی، سیدصادق
پیشرفت تحصیلی دانش آموزان در درس ریاضیات در کلاس چند پایه [دوره 1، شماره 2، 1400]
ق
-
قاسمپور خوشرودی، الهه
ارائه الگوی تدریس با رویکرد نوین در جهت آموزش تلفیقی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 8-20]
ک
-
کربلایی حسنی، پریسا
مقایسه پیشرفت تحصیلی، خلاقیت و جو روانی_اجتماعی حاکم در کلاسهای چندپایه و تلفیقی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 40-50]
-
کردلو، محسن
پدیدارشناسی تجارب معلمان از آسیبهای آموزش در کلاسهای چند پایه روستایی کرمانشاه و راهکارهای بهبود کیفیت آموزش در آنها [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 29-39]
-
کردلو، محسن
راهبردهای تدریس مطلوب در کلاسهای درس چند پایه: مطالعهای پدیدارشناسانه [دوره 1، شماره 2، 1400]
-
کشوری حمید، داود
مقایسه مهارت های اجتماعی دانش آموزان کم شنوا در مدارس تلفیقی و استثنایی در استان مرکزی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 15-22]
م
-
محمدجانی، ابراهیم
مروری بر راهبردهای مدیریت و سازماندهی کلاسهای چندپایۀ مدارس ابتدایی ایران [دوره 1، شماره 2، 1400]
-
محمدی، محمد
اثربخشی راهبردهای مقابله ای بر کاهش اضطراب و افسردگی دانش آموزان دختر کم توان ذهنی [دوره 1، شماره 2، 1400]
-
محمدی جلالی، مجتبی
مقایسه مهارت های اجتماعی دانش آموزان کم شنوا در مدارس تلفیقی و استثنایی در استان مرکزی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 15-22]
-
محمدی جلالی فراهانی، مجتبی
اثربخشی راهبردهای مقابله ای بر کاهش اضطراب و افسردگی دانش آموزان دختر کم توان ذهنی [دوره 1، شماره 2، 1400]
-
مرادی، امیر
پدیدارشناسی تجارب معلمان از آسیبهای آموزش در کلاسهای چند پایه روستایی کرمانشاه و راهکارهای بهبود کیفیت آموزش در آنها [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 29-39]
-
مرادی، امیر
راهبردهای تدریس مطلوب در کلاسهای درس چند پایه: مطالعهای پدیدارشناسانه [دوره 1، شماره 2، 1400]
-
میرزایی، مهدی
بررسی چالش ها و راهکارهای عملی بهبود مدیریت تخصیص و مصرف بهینه منابع مالی در مدارس ابتدایی چند پایه عشایری غیر کوچ رو آموزش و پرورش منطقه ی موسیان در استان ایلام [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 71-84]
-
میرزایی، مهدی
بررسی مقایسه ای اثر بخشی روش های آموزش متقابل و چرخۀ تفکر بر بهبود انگیزش تحصیلی دانش آموزان کلاس های چند پایه منطقه موسیان در استان ایلام [دوره 1، شماره 2، 1400]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد